دارت‌مَگ

یادداشت‌های Google در جستجو لزوماً در ماه مه حذف نمی‌شوند

یادداشت های مداد گوگل

برخی از افراد متوجه شده‌اند که آزمایش Google Notes On Search تاریخ پایان می ۲۰۲۴ دارد و بنابراین انتظار دارند Notes on Search تا آن زمان خاموش شود. فقط به این دلیل که تاریخ پایان ذکر شده است، به این معنی نیست که آزمایش آزمایشگاهی در آن تاریخ به پایان می رسد.

به عنوان یادآوری، آزمایش Google Search Generative Experience SGE تاریخ پایان دسامبر ۲۰۲۳ را ذکر کرده بود. اما پس از آن دسامبر فرا رسید و Google تصمیم گرفت این تاریخ را حذف کند و SGE را به عنوان آزمایش آزمایشگاهی تمدید کند.

Notes on Search، از زمان راه‌اندازی آن در نوامبر گذشته، تاریخ مه ۲۰۲۴ را در خود داشت. پس این جدید نیست.

بنابراین وقتی نوبت به یادداشت‌های جستجو می‌رسد، ممکن است Google تصمیم بگیرد:

(۱) آن را در مه ۲۰۲۴ از بین ببرید (۲) ممکن است Google تاریخ را حذف کند و آن را به عنوان یک آزمایش آزمایشگاهی نگه دارد

(۳) ممکن است گوگل تصمیم بگیرد آن را در نتایج جستجوی اصلی قرار دهد

اگر بخواهم حدس بزنم، به عنوان یک ویژگی خاموش می شود، اما من هیچ اطلاعات داخلی در مورد زمان و یا اینکه این اتفاق می افتد ندارم.

خوشال بهروانی اوایل این ماه در مورد تاریخ پایان پستی منتشر کرد و برخی آن را به عنوان مدرکی بر حذف Notes on Search انتخاب کردند. من اکنون آن را در مقالات می بینم، آن را در رسانه های اجتماعی می بینم و می شنوم که مردم در رویدادها در مورد آن صحبت می کنند. ممکن است در ماه مه از بین نرود (یا ممکن است)، فقط فکر نمی‌کنم بتوانیم از تاریخ پایان به عنوان مدرکی برای آن استفاده کنیم، زیرا SGE همین مورد را داشت.

جان مولر از گوگل به این شایعات پاسخ داد ایکس گفت: “بله، من کاملاً مطمئن هستم که این فقط راهی برای نشان دادن این بود که آزمایش‌های Search Labs موقتی هستند – مانند آنچه برای SGE نشان داده شد.”

در اینجا اولین پست های مربوط به این موضوع آمده است:

بحث انجمن در ایکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *