دارت‌مَگ

گوگل هم با اقدامات دستی و هم با الگوریتم ها با هرزنامه های سوء استفاده از شهرت سایت مبارزه خواهد کرد

Google Spam Team Fighters

به‌روزرسانی الگوریتم هرزنامه جدید Google همچنین سیاست‌های هرزنامه جدیدی از جمله خط‌مشی سوء استفاده از اعتبار سایت را معرفی کرد که تا ماه مه ۲۰۲۴ اجرایی نخواهد شد. Google تأیید کرده است که با استفاده از اقدامات دستی (انسان) و الگوریتم‌ها (ماشین‌ها) با هرزنامه‌های سوء استفاده از شهرت سایت مبارزه خواهد کرد. .

حقیقت این است که گوگل با استفاده از هر دو روش – الگوریتم ها و انسان ها – با هرزنامه های جستجو بسیار مبارزه می کند. بنابراین نباید شوکه کننده باشد که گوگل نیز به همان شیوه با هرزنامه های سوء استفاده از اعتبار سایت جدید مبارزه می کند.

لیلی ری در مورد این سوال پرسید و دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، تایید کرد. لیلی پرسید: «آیا می‌توانید به اشتراک بگذارید که آیا جزء «سوءاستفاده از اعتبار سایت» در به‌روزرسانی‌های هرزنامه جدید Google از طریق اقدامات دستی یا الگوریتمی اعمال می‌شود؟

سالیوان پاسخ داد: “هر دو.”

اینم اون پست ها:

به عنوان یادآوری، سوء استفاده از شهرت سایت “زمانی است که صفحات شخص ثالث با نظارت یا دخالت اندک یا بدون دخالت شخص اول منتشر می شوند، جایی که هدف دستکاری رتبه بندی جستجو با استفاده از سیگنال های رتبه بندی سایت شخص اول است”، کریس نلسون. از تیم کیفیت جستجوی گوگل نوشت. او توضیح داد که این شامل صفحات حمایت‌شده، تبلیغاتی، شریک یا سایر صفحات شخص ثالث می‌شود که معمولاً مستقل از هدف اصلی سایت میزبان هستند یا بدون نظارت دقیق یا دخالت سایت میزبان تولید می‌شوند و ارزش کمی برای کاربران ارائه می‌کنند.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بحث انجمن در ایکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *